• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Інформація про заклад
  • Освітня програма закладу загальної середньої освіти Прохорської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

Освітня програма

закладу загальної середньої освіти

Прохорської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

Комарівської сільської ради

Борзнянського району Чернігівської області

Структура освітньої програми

Розділ 1.Призначення школи.

Розділ 2.Опис "моделі" випускника школи.

Розділ 3.Цілі та задачі освітнього процесу школи.

Розділ 4.Навчальний план та його обґрунтування.

Розділ 5.Особливості організації освітнього процесу та застосовуваних у ньому педагогічних технологій.

Розділ 6.Показники (вимірники) реалізації освітньої програми.

Розділ 7.Програмно-методичне забезпечення освітньої програми.

Розділ 1

Призначення школи та засіб його реалізації

Девіз педагогічного колективу:

Школа –це простір життя дитини, тут вона не готується до життя, а живе.

Наш заклад – це школа- родина, де діти пізнають світ, де вчитель живе інтересами і проблемами учнів, допомагає дітям їх вирішувати; де панує добро і злагода. Заклад – це стартовий майданчик для добрих справ, де педагоги прагнуть допомогти успішному зростанню кожної дитини.

Всього в Прохорській загальноосвітній школі працює 16 педагогічних працівників. З них вищу освіту мають 12.

Наш колектив – це вчителі, учні, батьки, громада, впевнені у собі, своїх силах, які володіють перспективним баченням того, яких змін школа потребує сьогодні, готові до співпраці для спільного розв’язання проблем.

Ми пишаємося нашими дітьми, усміхненими, радісними і захопленими, які кожного дня поспішають до закладу. Радіємо успіхам громади, впевнено рухаємося в завтрашній день своєї країни, щоб разом досягти успіху на шляху реформувань.

Місія закладу:

Створення сучасного освітнього середовища, спрямованого на пошук та впровадження ефективних способів розкриття, вдосконалення та реалізації творчого потенціалу дитини через навчання , сім’ю, громаду. Кожній дитині – гідні й необхідні умови розвитку та реалізації свого потенціалу для власного та суспільного блага.

Основна мета громадсько - активної школи:

Шляхом співпраці дітей, батьків, учителів, громади, розуміючи, що кожен є самоцінною особистістю, через відкриті щирі стосунки, беззаперечне прийняття дитини, свободу і творчість учителя створити умови для гармонійного розвитку дитини.

Розділ 2

Опис "моделі" випускника школи

Випускник Прохорської ЗОШ I-III ступенів – це людина освічена, що самостійно здобуває знання, готова до прийняття морально виправданих рішень. Отже, сучасний випускник вміє усвідомлювати різноманіття життєвих цінностей (свобода, співпраця, повага іншої особистості), особисту самоцінність. Вміє здійснювати вибір: жити й працювати в різновіковому колективі. Здатний планувати своє життя у відповідності з метою, приймати рішення. Має життєвий досвід діяльності в групі: під керівництвом, самостійно, в парі, з книгою, з документами, з приладами, з комп’ютером.

Основні характерологічні орієнтири особистості випускника - вільна особистість. Особистість, що має високий рівень самосвідомості, громадянськості та самодисципліни. Така, що поважає себе, усвідомлює свою цінність та цінність іншої особистості, здатна нести відповідальність перед собою та суспільством. Гуманна особистість – проявляє милосердя, доброту, здатність до співпереживання, терпимість і доброзичливість. Готова надати допомогу, прагне до миру й розуміє цінність людського життя. Духовна особистість – має потребу до пізнання й самопізнання, рефлексії, має потребу в красі й спілкуванні. Творча особистість – наділена розвинутими здібностями, зананнями, вміннями, навичками, розвинутим інтелектом. Практична особистість – знає основи компютерної гармотності, професійної підготовки, має естетичний смак, гарні манери, знає й поважає. Це людина, яка є прихильником здорового способу життя.

Відповідно до мети та загальних цілей, окреслених у Державному стандарті, визначено завдання, які має реалізувати вчитель/вчителька у рамках кожної освітньої галузі. Результати навчання повинні робити внесок у формування ключових компетентностей учнів.

№ з/п Ключові компетентності Компоненти
1 Спілкування державною (і рідною — у разі відмінності) мовами Уміння: ставити запитання і розпізнавати проблему; міркувати, робити висновки на основі інформації, поданої в різних формах (у текстовій формі, таблицях, діаграмах, на графіках); розуміти, пояснювати і перетворювати тексти задач (усно і письмово), грамотно висловлюватися рідною мовою; доречно та коректно вживати в мовленні термінологію з окремих предметів, чітко, лаконічно та зрозуміло формулювати думку, аргументувати, доводити правильність тверджень; уникнення невнормованих іншомовних запозичень у спілкуванні на тематику окремого предмета; поповнювати свій словниковий запас. Ставлення: розуміння важливості чітких та лаконічних формулювань. Навчальні ресурси: означення понять, формулювання властивостей, доведення правил, теорем
2 Спілкування іноземними мовами Уміння: здійснювати спілкування в межах сфер, тем і ситуацій, визначених чинною навчальною програмою; розуміти на слух зміст автентичних текстів; читати і розуміти автентичні тексти різних жанрів і видів із різним рівнем розуміння змісту; здійснювати спілкування у письмовій формі відповідно до поставлених завдань; використовувати у разі потреби невербальні засоби спілкування за умови дефіциту наявних мовних засобів; ефективно взаємодіяти з іншими усно, письмово та за допомогою засобів електронного спілкування. Ставлення: критично оцінювати інформацію та використовувати її для різних потреб; висловлювати свої думки, почуття та ставлення; адекватно використовувати досвід, набутий у вивченні рідної мови та інших навчальних предметів, розглядаючи його як засіб усвідомленого оволодіння іноземною мовою; обирати й застосовувати доцільні комунікативні стратегії відповідно до різних потреб; ефективно користуватися навчальними стратегіями для самостійного вивчення іноземних мов. Навчальні ресурси: підручники, словники, довідкова література, мультимедійні засоби, адаптовані іншомовні тексти.
3 Математична компетентність Уміння: оперувати текстовою та числовою інформацією; встановлювати відношення між реальними об’єктами навколишньої дійсності (природними, культурними, технічними тощо); розв’язувати задачі, зокрема практичного змісту; будувати і досліджувати найпростіші математичні моделі реальних об'єктів, процесів і явищ, інтерпретувати та оцінювати результати; прогнозувати в контексті навчальних та практичних задач; використовувати математичні методи у життєвих ситуаціях. Ставлення: усвідомлення значення математики для повноцінного життя в сучасному суспільстві, розвитку технологічного, економічного й оборонного потенціалу держави, успішного вивчення інших предметів. Навчальні ресурси: розв'язування математичних задач, і обов’язково таких, що моделюють реальні життєві ситуації
4 Основні компетентності у природничих науках і технологіях Уміння: розпізнавати проблеми, що виникають у довкіллі; будувати та досліджувати природні явища і процеси; послуговуватися технологічними пристроями. Ставлення: усвідомлення важливості природничих наук як універсальної мови науки, техніки та технологій. усвідомлення ролі наукових ідей в сучасних інформаційних технологіях Навчальні ресурси: складання графіків та діаграм, які ілюструють функціональні залежності результатів впливу людської діяльності на природу
5 Інформаційно-цифрова компетентність Уміння: структурувати дані; діяти за алгоритмом та складати алгоритми; визначати достатність даних для розв’язання задачі; використовувати різні знакові системи; знаходити інформацію та оцінювати її достовірність; доводити істинність тверджень. Ставлення: критичне осмислення інформації та джерел її отримання; усвідомлення важливості інформаційних технологій для ефективного розв’язування математичних задач. Навчальні ресурси: візуалізація даних, побудова графіків та діаграм за допомогою програмних засобів
6 Уміння вчитися впродовж життя Уміння: визначати мету навчальної діяльності, відбирати й застосовувати потрібні знання та способи діяльності для досягнення цієї мети; організовувати та планувати свою навчальну діяльність; моделювати власну освітню траєкторію, аналізувати, контролювати, коригувати та оцінювати результати своєї навчальної діяльності; доводити правильність власного судження або визнавати помилковість. Ставлення: усвідомлення власних освітніх потреб та цінності нових знань і вмінь; зацікавленість у пізнанні світу; розуміння важливості вчитися впродовж життя; прагнення до вдосконалення результатів своєї діяльності. Навчальні ресурси: моделювання власної освітньої траєкторії
7 Ініціативність і підприємливість Уміння: генерувати нові ідеї, вирішувати життєві проблеми, аналізувати, прогнозувати, ухвалювати оптимальні рішення; використовувати критерії раціональності, практичності, ефективності та точності, з метою вибору найкращого рішення; аргументувати та захищати свою позицію, дискутувати; використовувати різні стратегії, шукаючи оптимальних способів розв’язання життєвого завдання. Ставлення: ініціативність, відповідальність, упевненість у собі; переконаність, що успіх команди – це й особистий успіх; позитивне оцінювання та підтримка конструктивних ідей інших. Навчальні ресурси: завдання підприємницького змісту (оптимізаційні задачі)
8 Соціальна і громадянська компетентності Уміння: висловлювати власну думку, слухати і чути інших, оцінювати аргументи та змінювати думку на основі доказів; аргументувати та відстоювати свою позицію; ухвалювати аргументовані рішення в життєвих ситуаціях; співпрацювати в команді, виділяти та виконувати власну роль в командній роботі; аналізувати власну економічну ситуацію, родинний бюджет; орієнтуватися в широкому колі послуг і товарів на основі чітких критеріїв, робити споживчий вибір, спираючись на різні дані. Ставлення: ощадливість і поміркованість; рівне ставлення до інших незалежно від статків, соціального походження; відповідальність за спільну справу; налаштованість на логічне обґрунтування позиції без передчасного переходу до висновків; повага до прав людини, активна позиція щодо боротьби із дискримінацією. Навчальні ресурси: завдання соціального змісту
9 Обізнаність і самовираження у сфері культури Уміння: грамотно і логічно висловлювати свою думку, аргументувати та вести діалог, враховуючи національні та культурні особливості співрозмовників та дотримуючись етики спілкування і взаємодії; враховувати художньо-естетичну складову при створенні продуктів своєї діяльності (малюнків, текстів, схем тощо). Ставлення: культурна самоідентифікація, повага до культурного розмаїття у глобальному суспільстві; усвідомлення впливу окремого предмета на людську культуру та розвиток суспільства. Навчальні ресурси: математичні моделі в різних видах мистецтва
10 Екологічна грамотність і здорове життя Уміння: аналізувати і критично оцінювати соціально-економічні події в державі на основі різних даних; враховувати правові, етичні, екологічні і соціальні наслідки рішень; розпізнавати, як інтерпретації результатів вирішення проблем можуть бути використані для маніпулювання. Ставлення: усвідомлення взаємозв’язку кожного окремого предмета та екології на основі різних даних; ощадне та бережливе відношення до природніх ресурсів, чистоти довкілля та дотримання санітарних норм побуту; розгляд порівняльної характеристики щодо вибору здорового способу життя; власна думка та позиція до зловживань алкоголю, нікотину тощо. Навчальні ресурси: навчальні проекти, завдання соціально-економічного, екологічного змісту; задачі, які сприяють усвідомленню цінності здорового способу життя

Необхідною умовою формування компетентностей є діяльнісна спрямованість навчання, яка передбачає постійне включення учнів до різних видів педагогічно доцільної активної навчально-пізнавальної діяльності, а також практична його спрямованість. Доцільно, де це можливо, не лише показувати виникнення факту із практичної ситуації, а й по можливості створювати умови для самостійного виведення нового знання, перевірці його на практиці і встановлення причинно-наслідкових зв’язків шляхом створення проблемних ситуацій, організації спостережень, дослідів та інших видів діяльності. Формуванню ключових компетентностей сприяє встановлення та реалізація в освітньому процесі міжпредметних і внутрішньопредметних зв’язків, а саме: змістово-інформаційних, операційно-діяльнісних і організаційно-методичних. Їх використання посилює пізнавальний інтерес учнів до навчання і підвищує рівень їхньої загальної культури, створює умови для систематизації навчального матеріалу і формування наукового світогляду. Учні набувають досвіду застосування знань на практиці та перенесення їх в нові ситуації.

Таким чином, педагогічний колектив Прохорської ЗОШ I-III ступенів повинен виховувати випускника, який здатний до самовизна­чення й самореалізації.

Розділ 3

Цілі та задачі освітнього процесу школи

Збереження здоров’я дітей належить до головних завдань школи. Тому формування навичок здорового способу життя та безпечної поведінки здійснюється не лише в рамках предметів "Фізична культура" та "Основи здоров'я", а інтегрується у змісті всіх предметів інваріантної та варіативної складових освітніх програм.

Змістове наповнення предмета «Фізична культура» у 5-9 класах формується самостійно з варіативних модулів відповідно до статево-вікових особливостей учнів, їх інтересів, матеріально-технічної бази навчального закладу, кадрового забезпечення, регіональних та народних традицій. Через варіативні модулі можуть реалізовуватись не лише окремі види спорту, а й ритміка, хореографія, пластика, фітнес тощо.

Навчальний план старшої школи реалізує зміст освіти на академічному рівні.

Заняття з курсу "Захист України" можуть проводитись наприкінці навчального року в рамках навчальної практики учнів, у т. ч. з використанням навчально-методичної бази військових частин, відповідних кафедр закладів вищої освіти, військових комісаріатів, оборонно-спортивних, військово-патріотичних оздоровчих таборів тощо.

Вивчення екології у 10-11-х класах здійснюється інтегровано з біологією, а фізики – інтегровано з астрономією.

Основними формами організації освітнього процесу є різні типи уроку, екскурсії, віртуальні подорожі, спектаклі, квести, які вчитель організує у межах уроку або в позаурочний час. Вибір форм і методів навчання в учнів 5-9 класів вчитель визначає самостійно, враховуючи конкретні умови роботи, забезпечуючи водночас досягнення конкретних очікуваних результатів, зазначених у навчальних програмах окремих предметів. формами організації освітнього процесу можуть бути екскурсії, віртуальні подорожі, уроки-семінари, конференції, форуми, спектаклі, брифінги, квести, інтерактивні уроки (уроки-«суди», урок-дискусійна група, уроки з навчанням одних учнів іншими), інтегровані уроки, проблемний урок, відео-уроки, навчально-практичні заняття, Оглядова конференція (для 8-11 класів). Форми організації освітнього процесу можуть уточнюватись та розширюватись у змісті окремих предметів за умови виконання державних вимог Державного стандарту та окремих предметів протягом навчального року.

Компетентності учнів 5-9 класів такі як уміння вчитися, ініціативність і підприємливість, екологічна грамотність і здоровий спосіб життя, соціальна та громадянська компетентності можуть формуватися відразу засобами усіх предметів. Виокремлення в навчальних програмах таких наскрізних ліній ключових компетентностей як «Екологічна безпека й сталий розвиток», «Громадянська відповідальність», «Здоров’я і безпека», «Підприємливість і фінансова грамотність» спрямоване на формування в учнів здатності застосовувати знання й уміння у реальних життєвих ситуаціях. Наскрізні лінії є засобом інтеграції ключових і загально предметних компетентностей, окремих предметів та предметних циклів; їх необхідно враховувати при формуванні шкільного середовища. Наскрізні лінії є соціально значимими надпредметними темами, які допомагають формуванню в учнів уявлень про суспільство в цілому, розвивають здатність застосовувати отримані знання у різних ситуаціях.

Ключові компетентності учнів 10-12 класів, такі як уміння вчитися, ініціативність і підприємливість, екологічна грамотність і здоровий спосіб життя, соціальна та громадянська компетентності можуть формуватися відразу засобами усіх окремих предметів. Виокремлення в навчальних програмах таких наскрізних ліній ключових компетентностей як «Екологічна безпека й сталий розвиток», «Громадянська відповідальність», «Здоров’я і безпека», «Підприємливість і фінансова грамотність» спрямоване на формування в учнів здатності застосовувати знання й уміння у реальних життєвих ситуаціях. Наскрізні лінії є засобом інтеграції ключових і загальнопредметних компетентностей, окремих предметів та предметних циклів; їх необхідно враховувати при формуванні шкільного середовища. Наскрізні лінії є соціально значимими надпредметними темами, які допомагають формуванню в учнів уявлень про суспільство в цілому, розвивають здатність застосовувати отримані знання у різних ситуаціях.

Вивчення предметів здійснюватиметься за чинними програмами відповідно до переліку програм, підручників та посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в загальноосвітніх навчальних закладах у 2020/2021 навчальному році.

Розділ 4

Навчальний план та його обґрунтування

При формуванні робочого навчального плану враховано вимоги Закону України «Про освіту» від 05.09.2017 р. № 2145-VIII, постанови Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року № 87 «Про затвердження Державного стандарту початкової освіти», постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 року № 1392 «Про затвердження Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти», а також типових освітніх програм, затверджених наказами МОН від 20.04.2018 № 405, від 20.04.2018 № 407, від 20.04.2018 № 408, від 08.10.2019 р. № 1272, від 08.10.2019 р. № 1273.

Типові навчальні плани, за якими розроблялись робочі навчальні плани на 2020-2021 н.р.:

Для 1-2 класів – за Типовою освітньою програмою для закладів загальної середньої освіти (1-4 класи), розробленою під керівництвом О.Я. Савченко; Нова українська школа, затвердженою Наказом МОН України від 08.10.2019 р. № 1272.

Для 1 класу (індивідуальне навчання) – за Типовою освітньою програмою початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 1 класів з інтелектуальними порушеннями, затвердженою наказом МОН України від 26.07.2018 р. № 816.

Для 2 класу (інклюзивне навчання) - за Типовою освітньою програмою початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 2 класів з інтелектуальними порушеннями, затвердженою наказом МОН України від 02.07.2019 р. № 917.

Для 3 класу – за Типовою освітньою програмою для закладів загальної середньої освіти (3-4 класи), розробленою під керівництвом О.Я. Савченко; Нова українська школа, затверджено Наказом МОН України від 08.10.2019 р. № 1273.

Для 4 класу – за Типовою освітньою програмою закладів загальної середньої освіти І ступеня, затвердженою наказом МОН України від 20.04.2018 р. № 407.

Для 4 класу (інклюзивне навчання) - за Типовою освітньою програмою спеціальних закладів загальної середньої освіти І ступеня для дітей з особливими освітніми потребами, затвердженою наказом МОН України від 25.06.2018 р. № 693.

Для 5-9 класів – за Типовою освітньою програмою закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня, затвердженою наказом МОН України від 20.04.2018 р. № 405.

Для 11 класу – за Типовою освітньою програмою закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня, затвердженою наказом МОН України від 20.04.2018 р. № 408 (філологічний профіль), у редакції наказу МОН від 28.11.2019 р. № 1473 зі змінами, внесеними наказом МОН від 31.03.2020 р. № 464.

Загальний обсяг навчального навантаження для учнів 1-11-х класів закладу загальної середньої освіти складає 10482,5 годин/навчальний рік:

для 1-го класу – 805 годин/навчальний рік,

для 2-го класу – 875 годин/навчальний рік,

для 3-го класу – 910 годин/навчальний рік,

для 4-го класу – 910 годин/навчальний рік,

для 5-го класу – 997,5 годин/навчальний рік,

для 6-го класу – 1102,5 годин/навчальний рік,

для 7-го класу – 1155 годин/навчальний рік,

для 8-го класу – 1207,5 годин/навчальний рік,

для 10-го класу – 1260 годин/навчальний рік,

для 11 класу – 1260 годин/навчальний рік.

При визначенні гранично допустимого навантаження учнів ураховані санітарно-гігієнічні норми та нормативну тривалість уроків у 1 класі – 35 хвилин, у 2-4 класах – 40 хвилин, 5-11 класах – 45 хвилин.

Навчальні плани включають інваріантну складову, сформовану на державному рівні, та варіативну складову, в якій передбачено додатковий час на навчальні предмети та курси за вибором, індивідуальні та групові заняття. Навчальний час, передбачений на варіативну складову може бути використаний на предмети інваріантної складової, на проведення індивідуальних та групових занять.

З метою реалізації завдань філологічного профілю, обраного закладом загальної середньої освіти, та кращої підготовки учнів до зовнішнього незалежного оцінювання до варіативної частини навчального плану включено додаткові години на вивчення української мови (2-9 класи), курсу за вибором «Російська мова» (5-9 класи). Враховуючи освітні потреби учнів, які планують складати ЗНО з історії, біології та математики до навчального плану введено по 1 годині історії України, математики (алгебра і початки аналізу), біології і екології (11 клас), курсів за вибором «Креслення» (8-9 класи).

Розділ 5

Тимчасовий порядок організації освітнього процесу в

Прохорській ЗОШ І-ІІІ ступенів на період карантину

в зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)

Даний порядок розроблений відповідно до статті 40 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», постанови Головного державного санітарного лікаря України від 30.07.2020 № 42 «Про затвердження Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів у закладах освіти в період карантину в зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19), листа МОН України від 05.08.2020 №1/9-420 «Щодо організації роботи закладів загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році» з метою забезпечення інфекційної безпеки у закладі освіти та організації повноцінного освітнього процесу.

Цей порядок діє у разі встановлення Державною комісією з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій у селі Прохори Борзнянського району Чернігівської області «зеленого» рівня епідемічної небезпеки.

Даний порядок буде розміщено при вході до закладу та на сайті закладу. Про будь-які зміни щодо встановлених обмежень та умов організації освітнього процесу буде повідомлено через офіційні сторінки в мережі Інтернет та при вході до закдаду.

І. Вхідний скринінг та правила поведінки персоналу

1. Усі працівники закладу освіти заходять через центральний вхід.

2. Увесь персонал проходить термометрію на центральному вході перед початком робочого часу (за 30 хвилин) із занесенням даних до щотижневого аркуша контролю термометрії.

3. Температурний скринінг проводить чергова прибиральниця службових приміщень.

4. Вимір температури тіла проводиться безконтактним термометром на ділянці зап’ястка або бокових частин шиї (враховуючи інструкцію про використання термометрів).

5. У разі виявлення співробітника з підвищеною температурою тіла або із симптомами гострого респіраторного захворювання (кашель, нежить, осиплість голосу, почервоніння очей) співробітник до роботи не допускається. Про такий випадок чергова повідомляє директора школи та робить відмітку у аркуші контролю термометрії про недопущення до роботи.

6. При виявленні підвищеної температури тіла (вище 37,1 С) або респіраторних симптомів вдома працівник школи повідомляє свого безпосереднього керівника та не виходить на роботу.

7. Для вирішення питань, що не потребують особистої присутності, максимально використовувати засоби зв’язку (Інтернет, телефон). Близькі контакти між персоналом обмежуються.

8. У школі організовано забезпечення засобами індивідуального захисту всіх працівників ( із розрахунку на 5 робочих днів, у т.ч. на 1 робочу зміну - безпосередньо на робочому місці кожного працівника). Зміна масок кожні три години.

9. Захисні маски можуть не використовуватися під час проведення занять у навчальних приміщеннях. Під час пересування приміщеннями закладу використання захисних масок є обов’язковим.

10. У регіонах, що відносяться до помаранчевого рівня небезпеки, педагогам в процесі викладання навчальної дисципліни рекомендовано використовувати захисні щитки.

11. Якщо працівники користуються масками багаторазового викорис-тання, то обов'язково повинні мати герметичні пакетики (zip-пакет, або папка на кнопці, тощо) з позначками «Для використаних масок», «Для нових ( чи запасних) масок». Для нової (запасної) одноразової маски також повинен бути пакетик.

ІІ. Вхідний скринінг здобувачів освіти на наявність ознак

інфекційного захворювання

1. Відповідальність за прихід до школи здорової дитини (з нормальною температурою тіла [до 37,0 С], відсутністю наявних симптомів гострого респіраторного захворювання [кашель, нежить, осиплість голосу, почервоніння очей] ) несуть батьки.

2. Зустріч здобувачів освіти здійснюється у фойє школи, починаючи з 8.00 год., відповідальною особою.

3. Відповідальна особа проводить візуальний огляд дитини на наявність симптомів інфекційного захворювання (кашель, нежить, осиплість голосу, почервоніння очей), проводить температурний скринінг та записує показники температури тіла у дитини до спеціального журналу.

4. Вхід до школи здійснюється лише за умови використання засобів індивідуального захисту (захисної маски, у тому числі виготовлених самостійно, або респіратора). В школу заходять тільки учні, вчителі та персонал школи.

5. Вхід в освітній заклад батьків, бабусь, дідусів з початком навчального року суворо заборонено. Спілкування педагогічних працівників із батьками здійснюється дистанційно за допомогою будь-яких засобів зв’язку, або на шкільному подвір’ї.

6. З метою впровадження заходів щодо застосування практики соціального дистанціювання та уникнення скупчення, спрямованих на мінімізацію контактування з іншими особами, у школі запроваджується відкриття двох входів та гнучкий графік початку навчальних занять для різних категорій здобувачів освіти. Для кожної категорії визначено свій вхід до школи і схема руху лише одними сходами. Довільно пересуватися по школі не дозволяється.

Входи/виходи закріпленні за класами

Блоки Час приходу в школу Відповідальні
з 8.00 з 8.30
Вхід/вихід центральний 1-7 класи 8-11 класи Черговий адміністратор
Вхід/вихід біля майстерні Дитячий садочок Пирковська О.В.

6.4. Початок навчальних занять у закладі освіти:

Час роботи
Дитячий садочок 8.00
1-11 класи 9.00
Індивідуальне навчання 13.00

7. Якщо у здобувача освіти визначено температуру тіла вище 37,0 С або наявні інші симптоми респіраторного захворювання (кашель, нежить, осиплість голосу, почервоніння очей) дитина до занять не допускається:

- якщо дитина прийшла у супроводі дорослого, вона відправляється додому з рекомендацією звернутись до сімейного лікаря;

- якщо дитина прийшла без супроводу дорослого, то на здобувача освіти одягається медична маска і класний керівник проводить його до кімнати ізоляції. По телефону викликаються батьки дитини та у разі необхідності – швидка медична допомога. Після чого черговим адміністратором і батьками приймається узгоджене рішення щодо направлення до закладу охорони здоров’я.

8. Після того, як здобувач освіти з підвищеною температурою тіла або респіраторними симптомами був відсторонений від освітнього процесу, до школи дитина може повернутись лише після одужання та отримання довідки від сімейного лікаря про те, що вона здорова та може бути допущена до відвідування закладу освіти.

9. Вхід у заклад освіти лише після обробки рук антисептиком. Дозатори та антисептики знаходяться у закладі тільки на воді, в подальшому рекомендується ретельно мити руки після кожного уроку.

10. У випадку підтвердження коронавірусної хвороби когось із учнів, весь клас повинен піти на самоізоляцію та провести заходи, передбачені галузевими стандартами МОЗ.

11. Заступник директора з виховної роботи Набільська Л.П. щоденно проводять моніторинг та аналіз відвідування занять здобувачами освіти з метою раннього виявлення збільшення захворюваності.

ІІІ. Організація освітнього процесу у школі

1. Захисні маски можуть не використовуватися під час проведення занять у навчальних приміщеннях. Під час пересування приміщеннями школи використання захисних масок є обов’язковим ( виключення лише для учнів 1-4 класів). Зміна масок кожні три години.

2. Якщо у дітей будуть маски багаторазового використання, то обов'язково мати герметичні пакетики (zip-пакет, або папка на кнопці) з позначками «Для використаних масок», «Для нових ( чи запасних) масок». Для нової (запасної) одноразової маски також повинен бути пакетик.

3. Для використаних одноразових масок в закладі є спеціальні урни.

4. Для мінімізації пересування здобувачів освіти у приміщеннях школи за кожним класним колективом закріплений навчальний кабінет для проведення усіх уроків, за виключенням інформатики, фізичної культури, предмету «Захист України» та технічної праці:

Кабінети, закріпленні за класами:

Класи Кабінети
1 І поверх, кабінет 1 класу
2 І поверх, кабінет 2 класу
3 І поверх, кабінет 3 класу
4 І поверх, кабінет 4 класу
5 ІІ поверх, кабінет історії
6 ІІ поверх, кабінет фізики
7 ІІ поверх, кабінет біології
8 ІІ поверх, кабінет заруб. літ.
9 ІІ поверх, кабінет математики
11 ІІ поверх, кабінет «Захисту України»

5. Пересування школою при поділі груп на уроках інформатики, «Захист України», фізичної культури здійснюється так: одна група залишається у кабінеті, закріпленому за класом, а інша, з вчителем, переходить до спеціалізованого кабінету після дзвоника на урок, коли коридори вільні, і повертається назад за кілька хвилин до закінчення уроку, коли в коридорах ще не відпочивають учні.

6. У разі можливості, у розкладі занять 5-11 класів уроки розташовані парами із застосуванням модульного підходу до вивчення дисциплін.

7. Тривалість кожної перерви: перерви між першим та другим, четвертим та п’ятим, п’ятим та шостим уроками – 10 хвилин, між другим та третім, третім та четвертим уроками – 20 хвилин. У той час, коли діти в коридорі, здійснюється 10-хвилинне провітрювання класів.

8. За умови сприятливої погоди здобувачі освіти під час перерв перебувають на свіжому повітрі на шкільному подвір’ї у присутності вчителя, що буде проводити наступний урок.

9. Ранкові зустрічі у 1-3-х класах за сприятливих погодних умов проводяться на свіжому повітрі.

10. Запроваджується гнучка структура навчального року з можливістю внесення змін до термінів проведення канікул, початку та завершення навчальних семестрів, з урахуванням епідеміологічної ситуації.

11. Передбачене уникання організації видів діяльності, які вимагають безпосереднього фізичного контакту між учнями: зменшення кількості комунікаційних вправ, групових ігор, що передбачають тактильний контакт, проведення ранкових зустрічей із дотриманням соціальної дистанції, за можливості, на свіжому повітрі тощо.

12. За можливості, передбачається організація проведення навчальних занять з окремих предметів на відкритому повітрі.

13. На вході до школи та у його приміщеннях передбачається розміщення інформаційних матеріалів щодо профілактики коронавірусної хвороби СОVID-19.

ІV. Організація дотримання правил респіраторної гігієни та

протиепідемічних заходів у школі

1. Основним заходом гігієни рук в умовах школі є миття рук з милом.

2. Використання антисептику доцільне лише в тому випадку, коли немає доступу до води та мила.

3. Протирання рук вологими серветками з метою знезараження або в якості заміни миття рук недоцільне та неефективне.

4. Тертя рук з милом повинно тривати не менше 30-40 секунд.

5. Кожна санітарна кімната школи забезпечується рукомийником, який обладнаний рідким милом в дозаторі та електросушарками для рук.

6. Передбачається проведення навчання працівників закладу та здобувачів освіти щодо одягання, використання, зняття засобів індивідуального захисту, їх утилізації, контроль за виконанням цих вимог.

7. Організується централізований збір використаних засобів індивідуального захисту, паперових серветок в окремі контейнери (урни) з кришками та поліетиленовими пакетами з яскравою відміткою «Використані маски та рукавички».

8. На вході до всіх приміщень школи організовуються місця для обробки рук антисептичними засобами: учні 1-4 класів за участю вчителя, учні 5-11-х класів у присутності вчителя. Обробка рук антисептиком проводиться методом втирання протягом 30 секунд.

9. У разі виникнення потреби або необхідності залишити приміщення школи користуємося тільки центральним входом.

10. Вихід із школи передбачено тільки по завершенні навчальних занять.

V. Організаціяпитного режиму та харчування у школі

1. У період карантину організація питного режиму відбувається із використанням індивідуального (пляшки з водою) посуду.

2. З метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19) за кожним класним колективом закріплено відповідну перерву для харчування. Графік харчування здобувачів освіти такий:

Години Класи
10.20-10.40 1-2
10.30 – 10.50 3-4
11.40. – 12.00 5-11
9.00 – 9.20 Дитячий садочок
13.00 – 13.20 Дитячий садочок
16.00 – 16.20 Дитячий садочок

3. Організація мультипрофільного харчування за типом «шведського столу» та шляхом самообслуговування на період карантину не дозволяється.

4. У їдальні забезпечується відстань між столами не менше 1,5 м та розміщення за столом не більше 4-х осіб.

5. Вхідний скринінг персоналу харчоблоку:

- увесь персонал проходить термометрію перед початком робочого часу (за 30 хвилин) із занесенням даних до щотижневого аркуша контролю термометрії;

- вимір температури тіла проводиться безконтактним термометром на ділянці зап’ястка або бокових частин шиї (враховуючи інструкцію про використання термометрів);

- у разі виявлення співробітника з підвищеною температурою тіла або з симптомами гострого респіраторного захворювання (кашель, нежить, осиплість голосу, почервоніння очей) співробітник до роботи не допускається, а в аркуші контролю термометрії робиться відмітка про недопущення до роботи. Контроль за виконанням цих вимог здійснює відповідальна особа.

6. Усі працівники харчоблоку працюють у засобах індивідуального захисту із розрахунку 1 захисна маска на 3 години роботи, одноразових рукавичках, які змінюють після кожної дії (виробничого процесу на харчоблоці їдальні), не пов'язаних між собою. Засоби індивідуального захисту є у наявності із розрахунку на 5 робочих днів, у т.ч. на 1 робочу зміну - безпосередньо на робочому місці кожного працівника.

7. Після кожного зняття засобів індивідуального захисту (захисних масок одноразових рукавичок) перед одяганням чистих засобів індивідуального захисту, працівник харчоблоку ретельно миє руки з милом або обробляє антисептичним засобом.

8. У школі організовано централізований збір використаних засобів індивідуального захисту, паперових серветок в окремі контейнери (урни) з кришками та поліетиленовими пакетами з яскравою відміткою «Використані маски та рукавички» з подальшою утилізацією.

9. Працівник їдальні, який видає страви або здійснює розрахунок, забезпечений засобами індивідуального захисту: захисною маскою або респіратором, захисними окулярами або захисним щитком, одноразовими рукавичками.

10. При організації харчування працівники їдальні суворо дотримуються правил особистої гігієни: рукомийники, мило рідке, паперові рушники (або електросушарки для рук), антисептичні засоби для обробки рук, тощо.

11. З працівниками харчоблоку передбачається проведення навчання щодо одягання, використання. зняття засобів індивідуального захисту, їх утилізації. Відповідальність за виконанням цих вимог несе завідувачка ви-робництва їдальні.

12. Забезпечення працівників їдальні засобами індивідуального захисту (захисною маскою або респіратором, захисними окулярами або захисним щитком, одноразовими рукавичками, антисептиком, безконтактним термометром тощо) здійснює виконавець послуг харчування.

Питання, які залишилися поза межами цього порядку, вирішуються індивідуально з черговим адміністратором.

Орієнтовна структура 2020/2021 навчального року ( з можливими змінами у разі погіршення епідситуаціїї)

1. Початок та закінчення навчального року.

Відповідно до статті 16 Закону України «Про загальну середню освіту» 2020/2021 навчальний рік розпочнеться 1 вересня 2020 року святом – День знань – і закінчиться не пізніше 1 липня 2021 року.

2. Поділ на семестри.

Навчальні заняття для учнів 1-11 класів організовуються за семестровою системою:

І семестр – з 01 вересня по 24 грудня 2020 року,

ІІ семестр – з 18 січня по 28 травня 2021 року.

3. Проведення канікул.

Впродовж навчального року для учнів 1-11 класів проводяться канікули:

- осінні - з 26 жовтня по 01 листопада 2020 року;

- зимові - з 28 грудня 2020 року по 17 січня 2021 року;

- весняні - з 22 по 28 березня 2021 року.

Навчальні екскурсії та навчальна практика проводяться згідно додатку до листа МОН України від 06.02.08 р. №1/9-61 «Методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу під час проведення навчальних екскурсій та навчальної практики учнів загальноосвітніх навчальних закладів».

Приймальні дні адміністрації:

Дні тижня П.І.Б., посада особи, яка приймає громадян Час прийому громадян
Середа, п’ятниця Дідухович О.М., директор школи з 11.00 год. до 13.00 год.
Понеділок, четвер Симоненко Ю.В., заступник директора з навчально-виховної роботи з 11.00 год. до 13.00 год.
Понеділок, середа Набільська Л.П., заступник директора з виховної роботи з 11.00 год. до 13.00 год.

Режим харчування

Школа має власне приміщення їдальні, розраховане на 80 посадкових місць.

Харчування учнів 1-4 класів та дітей пільгових категорій школа здійснює за рахунок бюджетних коштів, учнів 5-11 класів за кошти батьків.

Ціна обіду станом на 25.05.2020 р. складає 10 гривень.

Розділ 6

Показники (вимірники) реалізації освітньої програми

1. Оглядовий контроль

№ з/п Зміст роботи Термін виконання Відпові- дальний Форма узагаль-нення
1 Комплектування класів, зарахування учнів у 1 клас. серпень Директор Накази, списки
2 Організація початку навчального року: -видати наказ про організований початок навчального року; До 01.09.2020 Директор Накази
-скласти план заходів щодо організованого початку навчального року; До 31.08.2020 Директор План
-розглянути питання на нараді при директорові. До 01.09.2020 Директор Протокол
3 Забезпечити профільне навчання учнів 10 класу за універсальним профілем Дирекція школи, вчителі-предметники
4 Скласти і затвердити: - режим роботи школи; До 30.08.2020 Директор Наказ
- розклад уроків; До 31.08.2020 Заступник з НВР Розклад
- графік контрольних, лабораторних, практичних робіт: І семестр- ІІ семестр- До 01.09.2020 До 11.01.2021 Заступник директора з НВР Графік Графік
- графік чергування вчителів: І семестр- ІІ семестр- До 01.09.2020 До 11.01.2021 Заступник директора з НВР Графік Графік
- календарні плани; До 01.09.2020 Заступник з НВР Календарні плани
- розклад роботи гуртків, секцій; До 01.09.2020 Заступник директора з НВР Розклад
- плани виховної роботи; До 04.09.2020 Заступник з ВР Плани
- графік проведення предметних тижнів; До 18.09.2020 Заступник з НВР Графік
- графік проведення І етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад. До 02.10.2020 Заступник директора з НВР Графік

2. Загальношкільний контроль

Вид контролю Питання контролю Методи контролю Виконавці, відповідальні Узагальнення результатів
Щоденний (поточний) - організація та проведення позашкільних, загальношкільних заходів; - виконання правил внутрішкільного розпорядку, статутних вимог вчителями, учнями, батьками; - санітарно-гігієнічний стан школи, пришкільної території; - заміщення уроків вчителями; - організація початку робочого дня, уроків; - наявність поурочного планування - вивчення графіків загальношкільних заходів; - відвідування заходів; - бесіди з учнями, батьками; - відвідування уроків; - робота з класними журналами; - бесіди з класними керівниками; - бесіди з вчителями- предметниками - графіки чергування Черговий адміністратор Голова ПК Записи до класних журналів Наради при директорові
Щотижневий Робота бібліотеки школи: 1) дотримання графіку роботи; 2) наявність читачів; 3) робота постійнодіючих виставок; 4) проведення урочних та позаурочних заходів - відвідування бібліотеки; - спостереження; - робота з документацією ЗВР Наради при директорові
Робота гуртків, курсів за вибором: 1) наявність та кількість учнів на заняттях; 2) ведення документації 3) дотримання розкладу спостереження; вивчення журналів; відвідування занять ЗНВР ЗВР Записи у журналах
Чергування вчителів по школі: - наявність графіка; - наявність вчителів на закріплених постах (відповідно до графіку) - наявність контролю з боку вчителів-предметників за відвідуванням учнями занять - наявність поточних оцінок та записів з боку вчителів в щоденниках учнів - зовнішній вигляд учнів - спостереження - перевірка журналів - експрес-перевірки щоденників; - записи в щоденниках - бесіди з класними керівниками, учнями, батьками Директор ЗНВР ЗВР Записи у класних журналах, щоденниках учнів Затвердження графіка Наради при директорові
Щомісячний Виконання навчальних програм Виконання навчальних програм варіативної складової Проведення тематичної атестації учнів Нормативність оцінювання учнів Виконання управлінських рішень Виконання внутрішкільних графіків - відвідування уроків, занять - вивчення записів у класних журналах; - бесіди з вчителями, керівниками ШМО - перевірка журналів - контроль книги наказів; - бесіда; - спостереження Директор ЗНВР ЗВР Накази Книга обліку наслідків внутрішньошкільного контролю
Щосеместровий - виконання навчальних програм; - проведення тематичних атестацій; - нормативність оцінювання; - навчальні досягнення учнів у класах; - підсумки відвідування учнями занять; - виконання варіативних складових навчальних планів; - контроль перевірки зошитів та проведення лабораторних, контрольних, практичних робіт - вивчення матеріалів само- та взаємоперевірки; - бесіди з вчителями та учнями Директор ЗНВР ЗВР Накази Звіти

3. Класно-узагальнюючий контроль

№ п\п Об`єкт контролю Предмет контролю Методи контролю Термін виконання Узагальнення матеріалів
1. Мета: вивчити стан справ в 1-х, 5-х та 7-х класах – адаптація учнів в класі та в школі, створення умов для розвитку індивідуальних здібностей дитини
1, 5 і 7 класи: - психологічний клімат; - організація виховної роботи; - засвоєння навчального матеріалу; - позакласні заходи - відвідування уроків, позакласних заходів; - відвідування батьківських зборів Вересень-листопад Довідка Наказ Звіт

4. Персональний контроль

Педкадри

№ п\п Об`єкт контролю Предмет контролю Методи контролю Термін виконання Узагальнення матеріалів Виконавець
1. Вчителі-предметники, які потребу- ють допомоги Молоді вчителі Вчителі, які атестуються - ведення шкільної документаці; -наявність системи контролю за відвідуванням учнями занять - участь в роботі над методичною темою; - наявність поурочного планування; - ведення шкільної документації; - наявність системи контролю та обліку знань учнів; - рівень володіння основами ведення свого предмету; - вивчення досвіду роботи вчителів, відповідно до категорій , на які вони атестуються; - наявність плану роботи; - ведення ділової документації; - проведення занять з учнями - спостереження; - бесіда; - робота з документами - відвідування уроків; - вивчення поурочного планування - аналіз к\р; - анкетування учнів - бесіда з дітьми, бать- ками, вчителями; - перевірка документації Упродовж року Записи у класних журналах Наказ Довідка Атестаційні листи Директор ЗНВР ЗВР

5. Контроль за станом викладання предметів

№ п/п Зміст роботи Термін виконання Відповідальний Форма узагальнення
1 Про вивчення системи роботи вчителя зарубіжної літератури Набільської Л.П. Вересень ЗНВР Наказ
2 Про стан викладання та рівень знань, умінь і навичок учнів із історії України Жовтень ЗНВР Наказ
3 Про стан викладання та якість знань, умінь і навичок учнів із географії Листопад ЗНВР Наказ
4 Про стан викладання та якість знань, умінь і навичок учнів із трудового навчання у 1-11 класах. Січень Директор Протокол Наказ
5 Про результати фронтального контролю якості знань учнів із математики та фізики Грудень ЗНВР Наказ
6 Про стан викладання та якість знань, умінь і навичок учнів із фізичної культури Лютий ЗНВР Наказ
7 Про стан ведення зошитів з географії та природознавства Лютий ЗНВР Наказ
8 Про стан викладання та якість знань, умінь і навичок учнів із зарубіжної літератури Березень Директор Протокол Наказ
9 Про наслідки класно-узагальнюючого контролю 5 класу Квітень ЗНВР Наказ
10 Про результати навчальної діяльності учнів 9 класу за наслідками ДПА Травень ЗНВР Наказ
11 Про стан викладання та якість знань, умінь і навичок учнів із української мови у 5-11 класах Травень Директор Протокол Наказ
12 Про підсумки вивчення системи роботи вчителя математики Родзявки О.М.. Травень ЗНВР Наказ

Розділ 7

Програмно-методичне забезпечення освітньої програми

1 клас

Предмет Програма
Навчання грамоти Іноземна мова (анг.) Математика Я досліджую світ Дизайн і технології Мистецтво Фізична культура Індивідуальне навчання (Навчання грамоти Математика Я досліджую світ Трудове навчання Мистецтво, Фізична культура) Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти (1-2 класи), розроблена під керівництвом О. Я. Савченко; Нова українська школа, Наказ МОН України від 08.10.2019 р. №1272 “Про затвердження типових освітніх та навчальних програм для 1-2-х класів закладів загальної середньої освіти” Типова освітня програма початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 1 класів з інтелектуальними порушеннями, затверджена наказом МОН України від 26.07.2018 р. № 816.

2 клас

Предмет Програма
Українська мова та читання Іноземна мова (анг.) Математика Я досліджую світ Дизайн і технології Мистецтво Фізична культура Інклюзивне навчання (Українська мова та читання Математика Я досліджую світ Дизайн і технології Мистецтво Фізична культура) Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти (1-2 класи), розроблена під керівництвом О. Я. Савченко; Нова українська школа, Наказ МОН України від 08.10.2019 р. №1272 “Про затвердження типових освітніх та навчальних програм для 1-2-х класів закладів загальної середньої освіти” Типова освітня програма початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 2 класів з інтелектуальними порушеннями, затверджена наказом МОН України від 02.07.2019 р. № 917.

3 клас

Предмет Програма
Українська мова та читання Іноземна мова (анг.) Математика Я досліджую світ Трудове навчання Музичне мистецтво, Образотворче мистецтво Фізична культура Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти (1-2 класи), розроблена під керівництвом О. Я. Савченко; Нова українська школа, Наказ МОН України від 08.10.2019 р. №1273 “Про затвердження типових освітніх та навчальних програм для 1-2-х класів закладів загальної середньої освіти”

4 клас

Предмет Програма
Українська мова Іноземна мова (англ.) Математика Природознавство Я у світі Музичне мистецтво, Образотворче мистецтво Трудове навчання Інформатика Основи здоров'я Фізична культура Інклюзивне навчання (Українська мова Математика Природознавство Я у світі Музичне мистецтво, Образотворче мистецтво Трудове навчання Інформатика Основи здоров'я Фізична культура) Типова освітня програмою закладів загальної середньої освіти І ступеня, затвердженою наказом МОН України від 20.04.2018 р. № 407. Навчальні програми для учнів 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Наказ МОН України від 12.09.2011 № 1050.Зміни до таких програм: «Українська мова», «Літературне читання», «Математика», «Природознавство», «Я у світі», «Інформатика», «Трудове навчання», «Іноземні мови для загальноосвітніх та спеціалізованих навчальних закладів», «Образотворче мистецтво», «Музичне мистецтво», «Фізична культура», «Основи здоров’я») НаказМіністерства освіти і науки України від 05.08.2016 № 948 «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів» Типова освітня програма спеціальних закладів загальної середньої освіти І ступеня для дітей з особливими освітніми потребами, затвердженою наказом МОН України від 25.06.2018 р. № 693.

5 клас

Предмет Програма
Укр. мова Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. − К.: Видавничий дім «Освіта», 2013, (зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 № 804
Укр. література Українська література: 5-9 класи Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. − К.: Видавничий дім «Освіта», 2013, (зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 № 804
Математика Математика. Навчальна програма для учнів 5–9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (авт. Бурда М.І., Мальований Ю.І., (наказ Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804)
Зарубіжна література Світова література. 5–9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. - К.: Видавничий дім «Освіта», 2013 зі змінами, затвердженими наказом МОН від 07.06.2017 № 804
Іноземна мова (англ.) Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 5-9 класи», К., 2017 р. Наказ МОН від 29.05.2015 № 585 зі змінами, затвердженими наказом МОН від 07.06.2017 № 804
Курс за вибором «Російська мова» Російська мова. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою – Схвалено МОН України для використання в загальноосвітніх навчальних закладах з українською мовою навчання протоколом від 30.06.2010 № 4 (лист МОН від 06.08.2010 р. № ½-7504)
Природознавство Програма з природознавства для загальноосвітніх навчальних закладів 5 клас 2017 рік (наказ МОН України від 07.06. 2017 №804)
Історія України Навчальна програма для закладів загальної середньої освіти для 5-9 кл., затверджена наказами Міністерства освіти і науки України від 21 лютого 2019 р № 236.
Трудове навчання Навчальна програма з трудового навчання для загальноосвітніх навчальних закладів.5-9 класи»(оновлена),затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017№804
Основи здоров’я Навчальна програма загальноосвітніх закладів. Основи здоровя -К.:Видавничий дім «Освіта»,2013 (Зі змінами,затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017№80
Інформатика Інформатика. 5–9 класи. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів , затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 р. № 804;
Фізична культура Фізична культура. 5-9 класи . Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів (автори Круцевич Т.Ю. та інші). Наказ Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804
Музичне мистецтво Образотворче мистецтво Мистецтво. 5-9 класи (авт. Л. Масол). Програма для загальноосвітніх навчальних закладів . (оновлена), затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 р. № 804

6 клас

Предмет Програма
Укр. мова Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. − К.: Видавничий дім «Освіта», 2013, (зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 № 804
Укр. література Українська література: 5-9 класи Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. − К.: Видавничий дім «Освіта», 2013, (зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 № 804
Математика Математика. Навчальна програма для учнів 5–9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (авт. Бурда М.І., Мальований Ю.І., (наказ Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804)
Зарубіжна література Світова література. 5–9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. - К.: Видавничий дім «Освіта», 2013 зі змінами, затвердженими наказом МОН від 07.06.2017 № 804
Іноземна мова (англ.) Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 5-9 класи», К., 2017 р. Наказ МОН від 29.05.2015 № 585 зі змінами, затвердженими наказом МОН від 07.06.2017 № 804
Курс за вибором «Російська мова» Російська мова. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою – Схвалено МОН України для використання в загальноосвітніх навчальних закладах з українською мовою навчання протоколом від 30.06.2010 № 4 (лист МОН від 06.08.2010 р. № ½-7504)
Біологія Біологія. Програма для 6-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (оновлена), затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804
Географія Географія. Навчальна програма для 6-9 класів, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804
Історія України. Всесвітня історія Навчальна програма для закладів загальної середньої освіти для 5-9 кл., затверджена наказами Міністерства освіти і науки України від 21 лютого 2019 р № 236.
Трудове навчання Навчальна програма з трудового навчання для загальноосвітніх навчальних закладів.5-9 класи»(оновлена),затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 №804
Основи здоров’я Навчальна програма загальноосвітніх закладів. Основи здоровя -К.:Видавничий дім «Освіта»,2013 (Зі змінами,затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017№80
Інформатика Інформатика. 5–9 класи. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів , затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 р. № 804;
Фізична культура Фізична культура. 5-9 класи . Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів (автори Круцевич Т.Ю. та інші). Наказ Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804
Музичне мистецтво Образотворче мистецтво Мистецтво. 5-9 класи (авт. Л. Масол). Програма для загальноосвітніх навчальних закладів (оновлена), затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 р. № 804

7 клас

Предмет Програма
Укр. мова Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. − К.: Видавничий дім «Освіта», 2013, (зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 № 804
Укр. література Українська література: 5-9 класи Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. − К.: Видавничий дім «Освіта», 2013, (зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 № 804
Алгебра Математика. Навчальна програма для учнів 5–9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (авт. Бурда М.І., Мальований Ю.І., (наказ Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804)
Геометрія Математика. Навчальна програма для учнів 5–9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (авт. Бурда М.І., Мальований Ю.І., (наказ Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804)
Зарубіжна література Світова література. 5–9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. - К.: Видавничий дім «Освіта», 2013 зі змінами, затвердженими наказом МОН від 07.06.2017 № 804
Іноземна мова (англ.) Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 5-9 класи», К., 2017 р. Наказ МОН від 29.05.2015 № 585 зі змінами, затвердженими наказом МОН від 07.06.2017 № 804
Курс за вибором «Російська мова» Російська мова. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою – Схвалено МОН України для використання в загальноосвітніх навчальних закладах з українською мовою навчання протоколом від 30.06.2010 № 4 (лист МОН від 06.08.2010 р. № ½-7504)
Біологія Біологія. Програма для 6-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (оновлена), затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804
Географія Географія. Навчальна програма для 6-9 класів, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804
Хімія Хімія. 7-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів (оновлена), затверджена наказом МОН України від 07.06.2017 № 804
Фізика Фізика. 7-9 класи. Оновлена навчальна програма, затверджена наказом МОН України від 07.06.2017 р. № 804
Історія України Навчальна програма для закладів загальної середньої освіти для 5-9 кл., затверджена наказами Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 р. № 804.
Всесвітня історія Програма для загальноосвітніх навчальних закладів «Історія України. Всесвітня історія. 5-9 клас», 2017, наказ МОНУ від 07.06.2017 №804
Трудове навчання Навчальна програма з трудового навчання для загальноосвітніх навчальних закладів.5-9 класи»(оновлена),затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017№804
Основи здоров’я Навчальна програма загальноосвітніх закладів. Основи здоровя -К.:Видавничий дім «Освіта»,2013 (Зі змінами,затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017№804
Інформатика Інформатика. 5–9 класи. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів , затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 р. № 804;
Фізична культура Фізична культура. 5-9 класи . Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів (автори Круцевич Т.Ю. та інші). Наказ Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804
Музичне мистецтво Образотворче мистецтво Мистецтво. 5-9 класи (авт. Л. Масол). Програма для загальноосвітніх навчальних закладів . (оновлена), затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 р. № 804

8 клас

Предмет Програма
Укр. мова Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. − К.: Видавничий дім «Освіта», 2013, (зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 № 804
Укр. література Українська література: 5-9 класи Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. − К.: Видавничий дім «Освіта», 2013, (зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 № 804
Алгебра Математика. Навчальна програма для учнів 5–9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (авт. Бурда М.І., Мальований Ю.І., (наказ Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804)
Геометрія Математика. Навчальна програма для учнів 5–9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (авт. Бурда М.І., Мальований Ю.І., (наказ Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804)
Зарубіжна література Світова література. 5–9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. - К.: Видавничий дім «Освіта», 2013 зі змінами, затвердженими наказом МОН від 07.06.2017 № 804
Іноземна мова (англ.) Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 5-9 класи», К., 2017 р. Наказ МОН від 29.05.2015 № 585 зі змінами, затвердженими наказом МОН від 07.06.2017 № 804
Біологія Біологія. Програма для 6-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (оновлена), затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804
Географія Географія. Навчальна програма для 6-9 класів, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804
Хімія Хімія. 7-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів (оновлена), затверджена наказом МОН України від 07.06.2017 № 804
Фізика Фізика. 7-9 класи. Оновлена навчальна програма, затверджена наказом МОН України від 07.06.2017 р. № 804
Історія України Навчальна програма для закладів загальної середньої освіти для 5-9 кл., затверджена наказами Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 р. № 804.
Всесвітня історія Програма для загальноосвітніх навчальних закладів «Історія України. Всесвітня історія. 5-9 клас», 2017, наказ МОНУ від 07.06.2017 №804
Курс за вибором «Російська мова» Російська мова. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою – Схвалено МОН України для використання в загальноосвітніх навчальних закладах з українською мовою навчання протоколом від 30.06.2010 № 4 (лист МОН від 06.08.2010 р. № ½-7504)
Курс за вибором «Креслення» Навчальна програма «Креслення» для закладів загальної середньої освіти (лист Міністерства освіти і науки України від 08.11. 2019 р. № 22.1/12-Г-10550).
Трудове навчання Навчальна програма з трудового навчання для загальноосвітніх навчальних закладів.5-9 класи»(оновлена),затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017№804
Основи здоров’я Навчальна програма загальноосвітніх закладів. Основи здоровя -К.:Видавничий дім «Освіта»,2013 (Зі змінами,затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017№80
Інформатика Інформатика. 5–9 класи. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів , затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 р. № 804;
Фізична культура Фізична культура. 5-9 класи . Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів (автори Круцевич Т.Ю. та інші). Наказ Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804
Мистецтво Мистецтво. 5-9 класи (авт. Л. Масол). Програма для загальноосвітніх навчальних закладів . (оновлена), затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 р. № 804

9 клас

Предмет Програма
Укр. мова Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. − К.: Видавничий дім «Освіта», 2013, (зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 № 804
Укр. література Українська література: 5-9 класи Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. − К.: Видавничий дім «Освіта», 2013, (зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 № 804
Алгебра Математика. Навчальна програма для учнів 5–9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (авт. Бурда М.І., Мальований Ю.І., (наказ Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804)
Геометрія Математика. Навчальна програма для учнів 5–9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (авт. Бурда М.І., Мальований Ю.І., (наказ Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804)
Зарубіжна література Світова література. 5–9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. - К.: Видавничий дім «Освіта», 2013 зі змінами, затвердженими наказом МОН від 07.06.2017 № 804
Іноземна мова (англ.) Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 5-9 класи», К., 2017 р. Наказ МОН від 29.05.2015 № 585 зі змінами, затвердженими наказом МОН від 07.06.2017 № 804
Біологія Біологія. Програма для 6-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (оновлена), затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804
Географія Географія. Навчальна програма для 6-9 класів, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804
Хімія Хімія. 7-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів (оновлена), затверджена наказом МОН України від 07.06.2017 № 804
Фізика Фізика. 7-9 класи. Оновлена навчальна програма, затверджена наказом МОН України від 07.06.2017 р. № 804
Історія України Навчальна програма для закладів загальної середньої освіти для 5-9 кл., затверджена наказами Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 р. № 804.
Всесвітня історія Програма для загальноосвітніх навчальних закладів «Історія України. Всесвітня історія. 5-9 клас», 2017, наказ МОНУ від 07.06.2017 №804
Основи правознавства Програма для загальноосвітніх навчальних закладів «Основи правознавства. 9 клас», 2017, наказ МОНУ від 07.06.2017 №804
Курс за вибором «Російська мова» Російська мова. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою – Схвалено МОН України для використання в загальноосвітніх навчальних закладах з українською мовою навчання протоколом від 30.06.2010 № 4 (лист МОН від 06.08.2010 р. № ½-7504)
Курс за вибором «Креслення» Навчальна програма «Креслення» для закладів загальної середньої освіти (лист Міністерства освіти і науки України від 08.11. 2019 р. № 22.1/12-Г-10550).
Трудове навчання Навчальна програма з трудового навчання для загальноосвітніх навчальних закладів.5-9 класи»(оновлена),затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017№804
Основи здоров’я Навчальна програма загальноосвітніх закладів. Основи здоровя -К.:Видавничий дім «Освіта»,2013 (Зі змінами,затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017№80
Інформатика Інформатика. 5–9 класи. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів , затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 р. № 804;
Фізична культура Фізична культура. 5-9 класи . Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів (автори Круцевич Т.Ю. та інші). Наказ Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804
Мистецтво Мистецтво. 5-9 класи (авт. Л. Масол). Програма для загальноосвітніх навчальних закладів . (оновлена), затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 р. № 804

11 клас

Предмет Програма
Укр. мова Навчальна прогама программа «Українська мова. 10-11 класи». Профільний рівень. – Затверджена наказом МОН України від 23.10.2017 № 1407
Укр. література Навчальна прогама программа «Українська література (профільний рівень). 10-11 класи» – Затверджена наказом МОН України від 23.10.2017 № 1407
Математика (алгебра і початки аналізу та геометрія) Навчальна програма «Математика (Рівень стандарту). 10-11 класи - Затверджена наказом МОН України від 23.10.2017 № 1407
Зарубіжна література Зарубіжна література. Рівень стандарту - Затверджена наказом МОН України від 23.10.2017 № 1407
Іноземна мова (англ.) Програма для загальноосвітніх навчальних закладів 10-11 класи. Іноземні мови. Рівень стандарту. - Затверджена наказом МОН України від 23.10.2017 № 1407
Біологія і екологія Біологія і екологія. 10-11 класи (рівень стандарту). Навчальна програма для закладів загальної середньої освіти - Затверджена наказом МОН України від 23.10.2017 № 1407
Географія Географія. 10-11 клас. Рівень стандарту - Затверджена наказом МОН України від 23.10.2017 № 1407
Хімія Хімія. 10-11 класи (рівень стандарту). Навчальна програма для закладів загальної середньої освіти - Затверджена наказом МОН України від 23.10.2017 № 1407
Фізика і астрономія Фізика і астрономія. 10-11 класи (рівень стандарту і профільний рівень), авторського колективу Національної академії педагогічних наук України під керівництвом Ляшенка О.І. - Затверджена наказом МОН України від 24.11.2017 № 1539
Історія України Навчальна програма для закладів загальної середньої освіти для 5-9 кл., затверджена наказами Міністерства освіти і науки України від 21 лютого 2019 р № 236.
Всесвітня історія Програма для загальноосвітніх навчальних закладів «Всесвітня історія. 10-11 клас», наказ МОНУ від 14.07.2016 р. №826
Технології Технології. 10-11 клас (рівень стандарту). Навчальна програма для закладів загальної середньої освіти - Затверджена наказом МОН України від 23.10.2017 № 1407
Захист України Навчальна програма «Захист Вітчизни» для навчальних закладів загальної середньої освіти (рівень стандарту) (колектив авторів) - Затверджена наказом МОН України від 23.10.2017 № 1407
Інформатика 5–9 класи. Навчальна програма «Інформатика» (рівень стандарту). 10-11 класи - Затверджена наказом МОН України від 23.10.2017 № 1407
Фізична культура Фізична культура. 10-11класи (рівень стандарту). Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів (автори Тимчик М.В., Алексейчук Є.Ю. та інші). - Затверджена наказом МОН України від 23.10.2017 № 1407

ПОГОДЖЕНО ЗАТВЕРДЖУЮ

на засідання педагогічної ради Директор школи:

від 30.08.2020 року, ______________О.М.Дідухович

протокол № 1

ОСВІТНЯ ПРОГРАМА

Прохорської ЗОШ І-ІІІ ступенів

2020-2021 н.р.

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi